Atunci când joci la Casa Pariurilor, este important să știi cum anume poți contacta serviciul ei de relații cu clienții. Citește articolul în continuare pentru a afla datele de contact Casa Pariurilor!

Date de contact

Programul de lucru al operatorilor este de la ora 10 până la 22. Mai jos vei găsi toate metodele de comunicare cu serviciul de suport Casa Pariurilor pe care le ai la dispoziție, precum și modul prin care le poți accesa:

  • Număr de telefon: 031 9884
  • Chat: serviciul de chat Casa Pariurilor are loc pe Facebook Messenger
  • Live Chat: serviciul de live chat Casa Pariurilor se poate accesa de pe site, din secțiunea „Plăți”
  • Adresă de email: suport@casapariurilor.ro
  • Formular de contact: se găsește tot pe site, în secțiunea „Ajutor”

Ce metode de contact Casa Pariurilor sunt cele mai bune?

În funcție de nevoile și preferințele tale, poți opta pentru o metodă în defavoarea alteia. Dacă dorești rapiditate în răspuns, pentru a rezolva cât mai prompt o problemă, recomandăm comunicarea prin telefon sau prin live chat Casa Pariurilor. Dacă dorești să explici o problemă sau nelămurire mai complexă, care necesită atașarea unor fișiere la mesaj, atunci este bine să utilizezi adresa de email Casa Pariurilor sau formularul de contact.

Vezi și articolul despre Loto Casa Pariurilor!

Cât de rapid primești un răspuns?

Operatorii se vor strădui să-ți rezolva problema sau să-ți ofere un răspuns la nelămurirea ta cât de repede este cu putință. Totuși, este bine de amintit că programul este de doar 12 ore, astfel că în cazul în care intervine ceva în afara programului, va dura până vei primi un răspuns. În orice caz, comunicarea în timp real va duce la soluționările cele mai rapide (telefon și live chat), însă comunicarea prin email îți permite să transmiți un mesaj operatorilor de contact Casa Pariurilor și în afara orelor de program. Asta înseamnă că vei primi un răspuns imediat ce aceștia își încep munca în ziua următoare!

Ce poate rezolva echipa suport Casa Pariurilor?

Indiferent dacă ai o problemă tehnică cu privire la contul tău, o nelămurire sau întrebare despre promoții, bonusuri, sau jocuri de la acest operator, echipa de suport Casa Pariurilor îți stă la dispoziție. Orice întrebare merită răspuns, iar operatorii ți-l vor oferi cu plăcere.

Revendică și bonus Loto Casa Pariurilor!

Întrebări frecvente Casa Pariurilor

Pe lângă serviciul de relații cu clienții Casa Pariurilor, operatorul dispune și de o secțiune FAQ. În cadrul ei poți găsi întrebări și răspunsuri la probleme comune, de care au dat și alți jucători. Astfel este posibil să nu ai nevoie să contactezi operatorii pentru a rezolva problemele: ele pot fi deja rezolvate! Poți câștiga mult timp prețios în acest fel, timp pe care îl poți folosi plasând pariuri sau jucând la casino!

Pentru a accesa secțiunea de întrebări frecvente, trebuie să intri la „Ajutor”, care se află în partea de sus a site-ului. De acolo, trebuie să selectezi categoria de întrebări dorită. Ai mai multe variante dintre care poți alege: Înregistrare, Loterii, Contul Meu, Agențiile Casa Pariurilor, Joc Responsabil, Live Chat, Forum, Cazinou, Pariuri, Retragerea Câștigurilor, GDPR, Contact, Campanii Promoționale, și Verificarea Contului.

Concluzie

Serviciul de contact Casa Pariurilor este foarte bine pus la punct și acoperă orice întrebare sau problemă ai cu privire la acest operator de casino online. Nu ezita să apelezi la el pentru orice ai nevoie!

Citește și despre: